T Ü R K İ Y E ' N İ N B İ R İ K İ M İ |
||
E K O N O M İ | 12 OCAK 2006 PERŞEMBE | ||
|
Şirketler çalışanı 'moral'le bağlıyor
Büyük şirketler, çalışanlarının motivasyonunu artırmak ve kuruma bağlılığını sağlamak için birçok aktivite düzenliyor Son dönemde şirketler, çalışanlarını iş stresinden kurtarıp, motivasyonlarını artırmak amacıyla pek çok şirket-içi aktivite düzenlemeye başladılar. Kimi şirket, şirket içinde düzenlenen çeşitli etkinliklerle çalışanlarını işlerine motive etmeye çalışırken, bazı şirketler şirket dışında kültürel ve sportif aktiviteleri tercih ediyor. Örneğin, Petrol Ofisi, çalışanları için müze ve çeşitli sergilere düzenli olarak geziler düzenliyor. Boyner Mağazaları çalışanları için İngilizce kursu, ayrıca takım ruhunu geliştirip birlikte bir şeyleri başarmaya yönelik kurumsal olimpiyatlar, futbol karşılaşmaları ve tavla turnuvaları düzenleliyor. İş Bankası çalışanları için bankanın dinlenme kampları ve spor tesislerini kullanımına sunarken, Procter & Gamble de çalışanlar için sağlık, sosyal dayanışma, sosyal ve spor kulüpleri ile hizmet veriyor. Ak Emeklilik ve TNT Ekspres Türkiye de çalışanları için kişisel gelişim odaklı seminerler veriyor. Turkcell aktivite grubu kurdu Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş. İş Destekten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş da Turkcell bünyesinde oluşturdukların Turkcell Sosyal Aktivite Grubu'nun (TSAG) günübirlik veya konaklamalı geziler, kültür gezileri, konserler, paneller, tiyatrolar, turnuvalar, yemek ve parti organizasyonları, çeşitli eğitim ve kurs programları gibi çalışanlara yönelik pek çok etkinlik düzenlediğini kaydetti.
|
|
Ana Sayfa |
Gündem |
Politika |
Ekonomi |
Dünya |
Aktüel |
Spor |
Yazarlar Televizyon | Sağlık | Bilişim | Diziler | Künye | Arşiv | Bize Yazın |
Bu sitede yayınlanan tüm materyalin her hakkı mahfuzdur. Kaynak gösterilmeden çoğaltılamaz. © Yeni Şafak Tasarım ve içerik yönetimi: Yeni Şafak İnternet Servisi |