T Ü R K İ Y E ' N İ N B İ R İ K İ M İ |
||
E K O N O M İ | 26 ŞUBAT 2006 PAZAR | ||
|
Citroen ürün gamını genişletti
Fransız otomobil markası Citroen, teknolojisi ve estetiğiyle imzasını attığı yeni ürünlerini Cenevre Fuarı'nda tanıtacak. Citroen'in fuar alanında dikkat çeken güçlü ve aerodinamik dış tasarımı ile kokpiti hatırlatan iç dizaynı ile C-Sport Lounge modeli, sürücüye olduğu kadar yolculara da sürüş keyfi yaşatıyor. Citroen, C-Airplay ile de aktif ve dinamik yaşam tarzını simgeleyen taptaze bir süper mini araç ortaya koyuyor. C-Airplay, keskin dönüşlere rastlanmayan özgün karoser yapısıyla, hem iç tasarımda karmaşadan uzaklaşıyor hem de yüksek sürüş zevki sunuyor. HEDEF İLK 10'A GİRMEK Bu arada Citroen'in Türkiye distribütörü Baylas Otomotiv, bayilerinin temsilcilerini 16-18 Şubat tarihlerinde Sapanca Richmond Nua SPA'da ağırladı. Toplantıda konuşan Baylas Otomotiv'in bünyesinde yer aldığı Bayraktar Holding Otomotiv Grubu Başkanı Sami Nacaroğlu, 2005'te pazar payını yüzde 23 artıran Citroen'in Türkiye'nin 11. sırada yer aldığını, 2006 yılında ise ilk 10 içinde yer almak istediklerini söyledi.
|
|
Ana Sayfa |
Gündem |
Politika |
Ekonomi |
Dünya |
Aktüel |
Spor |
Yazarlar Televizyon | Sağlık | Bilişim | Diziler | Künye | Arşiv | Bize Yazın |
Bu sitede yayınlanan tüm materyalin her hakkı mahfuzdur. Kaynak gösterilmeden çoğaltılamaz. © Yeni Şafak Tasarım ve içerik yönetimi: Yeni Şafak İnternet Servisi |