T Ü R K İ Y E ' N İ N    B İ R İ K İ M İ
E K O N O M İ 26 ŞUBAT 2006 PAZAR
  Ana Sayfa
  Gündem
  Politika
  Ekonomi
  Dünya
  Aktüel
  Spor
  Yazarlar
  Televizyon
  Sağlık
  Bugünkü Yeni Şafak
 
  657'liler Ailesi
  Bilişim
  Çalışanın Sesi
  Diziler
  Düşünce Gündemi
  İzdüşüm
  Kültür-Sanat
  Okur Sözcüsü
  Röportaj
  Sinema
  Yemek
  Zamanda Yolculuk
 
  Bize Yazın
  Abone Formu
  Temsilcilikler
  Reklam
  Künye
 
  Arşiv

  Yeni Şafak'ta Ara
 

Citroen ürün gamını genişletti

Fransız otomobil markası Citroen, teknolojisi ve estetiğiyle imzasını attığı yeni ürünlerini Cenevre Fuarı'nda tanıtacak. Citroen'in fuar alanında dikkat çeken güçlü ve aerodinamik dış tasarımı ile kokpiti hatırlatan iç dizaynı ile C-Sport Lounge modeli, sürücüye olduğu kadar yolculara da sürüş keyfi yaşatıyor. Citroen, C-Airplay ile de aktif ve dinamik yaşam tarzını simgeleyen taptaze bir süper mini araç ortaya koyuyor. C-Airplay, keskin dönüşlere rastlanmayan özgün karoser yapısıyla, hem iç tasarımda karmaşadan uzaklaşıyor hem de yüksek sürüş zevki sunuyor.

HEDEF İLK 10'A GİRMEK

Bu arada Citroen'in Türkiye distribütörü Baylas Otomotiv, bayilerinin temsilcilerini 16-18 Şubat tarihlerinde Sapanca Richmond Nua SPA'da ağırladı. Toplantıda konuşan Baylas Otomotiv'in bünyesinde yer aldığı Bayraktar Holding Otomotiv Grubu Başkanı Sami Nacaroğlu, 2005'te pazar payını yüzde 23 artıran Citroen'in Türkiye'nin 11. sırada yer aldığını, 2006 yılında ise ilk 10 içinde yer almak istediklerini söyledi.

Geri dön   Yazdır   Yukarı


 ANKET

ALPORT Trabzon Liman İşletmeciliği

Ana Sayfa | Gündem | Politika | Ekonomi | Dünya | Aktüel | Spor | Yazarlar
Televizyon | Sağlık | Bilişim | Diziler | Künye | Arşiv | Bize Yazın
Bu sitede yayınlanan tüm materyalin her hakkı mahfuzdur. Kaynak gösterilmeden çoğaltılamaz. © Yeni Şafak
Tasarım ve içerik yönetimi: Yeni Şafak İnternet Servisi