|

Veli ve öğrenci için 'Alo 147' hattı

Aa
00:00 - 4/02/2012 Cumartesi
Güncelleme: 22:23 - 3/02/2012 Cuma
Yeni Şafak
Veli ve öğrenci  için 'Alo 147' hattı
Veli ve öğrenci için 'Alo 147' hattı

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), profesyonel halkla ilişkiler hizmeti vermek için Alo 147 İletişim Merkezini devreye sokmak için hazırlıklarına devam ediyor. Öğrenci, veli ve öğretmenlerin de arayabileceği merkez sayesinde, eğitimle ilgili her türlü talep, görüş, öneri tek bir telefonla iletilecek, bakanlık politikalarına ilişkin bilgi aktarılacak. Çağrı merkezi ile sorulara daha hızlı cevap verilmesi, başvuruların bakanlıktan da izlenebilmesi ve bürokrasinin azaltılması amaçlanıyor. Bakanlığın 1 Mart 2012'de hizmete sokmayı planladığı merkezde, gelen her türlü çağrı cevaplandırılıp sonuçlandırılacak. Öğrenciler, veliler ve öğretmenler “Alo 147” sayesinde tek bir telefon numarası ile Milli Eğitim Bakanlığı'na ulaşabilecek. Böylece daha önce sorularını mektup yazarak, mail atarak veya bizzat bakanlığa gelerek ileten vatandaşlar bir telefonla sorularına yanıt alacak.

100 KİŞİ İSTİHDAM EDİLECEK

Bakanlık, çağrı merkezinde 100 kişiyi istihdam etmeyi hedefliyor. Merkezde, ağırlıklı olarak engelli vatandaşlar istihdam edilecek. Merkezde görev alacak personele, diksiyon, iletişim, MEB'in çalışmalarına ilişkin eğitim verilecek. Bakanlık çağrı merkezini Van'ın Erciş ilçesinde kuracak. Bakanlığın merkez ve taşra teşkilatında da “İletişim Merkezi Destek Bürosu” oluşturulacak. Çağrı merkezlerinin gelen talepleri hızlı ve doğru bir şekilde cevaplandırma ve sonuçlandırma süreleri ve performansları da izlenecek.

12 yıl önce