|

''Anne reçeli''ni yaptı 22 ülke sıraya girdi

Erdi Yılmaz
00:00 - 19/08/2014 Salı
Güncelleme: 22:32 - 18/08/2014 Pazartesi
Yeni Şafak
''Anne reçeli''ni yaptı 22 ülke sıraya girdi
''Anne reçeli''ni yaptı 22 ülke sıraya girdi

Faruk Güllüoğlu markasının sahibi Faruk Güllü''nün ''Anne reçeli'' konseptiyle kurduğu Lalin markasına 22 ülkeden ihracat talebi geliyor. Tatlıcılık sektöründeki Güllüoğlu geleneğini Faruk Güllüoğlu markasıyla devam ettiren Faruk Güllü, yaptırdığı araştırmalarla Türkiye''de insanların kahvaltı sofrasında ''anne reçeli''ni tatmak istediklerinin ortaya koyduklarını söyledi.

ORTADOĞU''YA REÇELİ SEVDİRDİK

Bu araştırma üzerine 12 yıl önce Lalin markasını oluşturan Faruk Güllü, şimdi ise dünyanın dört bir yanına ürünlerine gelen talebi karşılamaya çalışıyor. Lalin markasıyla birlikte Avrupa ve Ortadoğu ülkelerine reçeli sevdirmeye başladıklarını belirten Faruk Güllü, ''Artık Avrupalı ve Ortadoğulular marmelat dışında Türk reçelini daha çok seviyor ve sofralarında arıyor'' diye konuştu. 2012''den beri Kilis Organize Sanayi Bölgesi''nin (OSB) en aktif ve sürekli ihracat yapan firmalarından biri olan Lalin''in ihracatta sürekli yeni pazar arayışında olduğuna dikkat çeken Faruk Güllü, ''Japonya gibi pek çok ülkeyle de görüşmelerimiz sürüyor'' dedi

''Öncelikle sağlıklı ürün''

Kilis OSB''deki üretim tesislerini gazetecilere gezdiren Faruk Güllü, günde 30 ton reçel üretilen fabrikalarında öncelikle sağlığın ve doğallığın muhafaza edildiği bir teknolojiyle üretim yapıldığının altını çizdi. Güllü, Lalin markasıyla 154 ürün çeşidini tüketicilerin beğenisine sunduklarını da vurguladı. Faruk Güllüoğlu markası hakkında da bilgi veren Faruk Güllü, 53. şubesini açtıkları mağazalarını yılsonunda 70''e çıkaracaklarını kaydetti. Güllü ayrıca, Ankara ve KKTC''de büyüme planları olduğunu da sözlerine ekledi.


10 yıl önce