|

HDI Sigorta müşterileriyle daha da yakın olacak

00:00 - 24/04/2012 Salı
Güncelleme: 23:36 - 23/04/2012 Pazartesi
Yeni Şafak
HDI Sigorta müşterileriyle daha da yakın olacak
HDI Sigorta müşterileriyle daha da yakın olacak

HDI Sigorta Genel Müdürü Orhan Arıkçı, rekabette fark yaratmak için, kişiye odaklı yaklaşımla, ihtiyacı karşılayan bakış açıları geliştirmek gerektiğini vurguladı. Arıkçı, 'Hedeflerimizi yükselttik, kendimize ait bir stratejik iş planı ve insan kaynakları modeli kurguladık. Son derece önemli üç sacayağı var; kurumsal teşkilatımız, acentelerimiz ve müşterilerimiz. Hedefimiz, acentelerimiz ve müşterilerimiz karşısında, aynı dili konuşan bir kurum olabilmek. İletişimin gücü her şeyden önemli. Yapılması gereken, sigortanın asli değerini vurgulayan, müşterilerimize karşı gerçek anlamda yakın olan bir iletişim tarzı benimsemek: Yalın ama iddialı, güçlü ama samimi bir HDI dilinden bahsediyorum.'

12 yıl önce