|

İflasın eşiğinden zirveye

Legolar rekordan rekora koşuyor. 2014 başında dünyanın en büyük oyuncak markası olmayı başaran Danimarkalı şirket, 2014 yılı net satış ve kar rakamlarında da dudak uçuklattı.

Yeni Şafak
07:33 - 26/02/2015 Perşembe
Güncelleme: 05:36 - 26/02/2015 Perşembe
Diğer

Geçtiğimiz yıl satışlarını yüzde 16 artıran Lego, 3,8 milyar Euro net gelir sağladı. Şirketin net karı ise yüzde 13 artarak 937 milyon Euro oldu.


İFLASIN EŞİĞİNDEN DÖNMÜŞTÜ

1990’lı yıllarda yaşadığı kriz sonrası iflasın eşiğinden dönen şirket böylece 10 yıl aralıksız şekilde kar açıklamış oldu.


Euronews'ün haberine göre, Amerikalı Brand Finance araştırma şirketi tarafından yapılan bir ankete göre Danimarkalı oyuncak şirketi dünyanın en güçlü markası seçildi.


Bu başarıda şirketin yakaladığı mali yükselişin yanında toplumdaki popülaritesi de başlıca rolü oynadı.

#Lego
#İflas
#zirve
#Danimarkalı oyuncak şirketi
#Amerikalı Brand Finance
#Euronews
#Lego zirvede
9 yıl önce