|

Müşteriler Axa Sigorta'dan memnun

00:00 - 24/04/2012 Salı
Güncelleme: 23:36 - 23/04/2012 Pazartesi
Yeni Şafak
Müşteriler Axa Sigorta'dan memnun
Müşteriler Axa Sigorta'dan memnun

81 ilde 11 bin 479 müşteri görüşmesiyle bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak hazırlanan Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) çalışmasında, KalDer'in firmalar arası rekabetin çok yoğun olduğunu belirttiği mali kuruluşlar kategorisinde Axa Sigorta, müşterileri tarafından bir kez daha en yüksek puanlarla ödüllendirildi. Axa Holding Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Cemal Ererdi yaptığı açıklamada, Axa Sigorta'nın tüm süreçlerde kalite ve müşteri memnuniyeti yaklaşımı ile hareket ettiğini ve sürekli iyileştirme faaliyetlerinde bulunduklarını belirtti. Axa Sigorta'da müşteri memnuniyetinin en büyük amaçlarından biri olduğunu söyleyen Ererdi, bu nedenle her yıl müşteri memnuniyeti araştırması yaptırdıklarını ve bu araştırma sonuçlarına göre bir çok aksiyon alındığını sözlerine ekledi. Aynı ödülü 4'üncü kez almalarını sağlayan bu istikrarlı başarı için Axa Sigorta acenteleri ve çalışanlarına teşekkür eden Cemal Ererdi, müşteri memnuniyetinin sürekliliği için çalışmaya devam edeceklerini ifade etti.

12 yıl önce