|

Turkcell'den chek-up programı

Aa
00:00 - 13/01/2010 Çarşamba
Güncelleme: 22:16 - 12/01/2010 Salı
Yeni Şafak
Turkcell'den chek-up programı
Turkcell'den chek-up programı

Turkcell Global Bilgi, Turkcell müşterilerinin yaşadıkları memnuniyetsizliklerin şikayete dönüşmeden tespit edilip çözümlenmesi amacıyla 'Müşteri Check-Up Programı'nı geliştirdi. Turkcell Global Bilgi'den yapılan yazılı açıklamaya göre, program, 36 milyon Turkcell müşterisini birebir takip ederek, şikâyetlerin oluşmadan engellenmesini sağlayacak. Proaktif çözümlerle müşteri şikayetlerinin oluşmadan engellenmesini, yapılan şikayetin etkin çözüm süreçleriyle yönetilmesini hedefleyen program sayesinde, şikayetin müşteri ve konu bazında tekrarlanmamasına yönelik önemler de alınıyor.

14 yıl önce