Saffron Brand Consultant tarafından tasarlanan logoda, Türklerin tarihte kilim, halı, el sanatları, mimari gibi alanlarda kullandıkları kültürel motiflerden esinlenildi ve onlara çağdaş anlamlar yüklendi. Buna göre logoyu oluşturan 8 motif; yükselişi, sinerjiyi, dünyayı, buluşmayı, doğu ve batıyı, inovasyonu, birlikteliği ve harmoniyi simgeliyor.
İngiliz kökenli Uluslararası marka danışmanlık şirketi, Saffron Brand Consultants'in Madrid, Londra, İstanbul, Viyana ve Mumbai'de ofisleri bulunuyor. 2001 yılında kurulan şirket, kurumsal kimlik ve marka kişiliği oluşturma konusunda şirketlere, ülkelere ve kurumlara hizmet veriyor. Saffron, Polonya ve Londra gibi markaların yükselme süreçlerinde de yer aldı.
Saffron, Turquality marka destek programının yanı sıra dünyada ve Türkiye'de; Zara, Luis Vuitton, Coca-Cola, Google, Turkcell, Digiturk, Vestel, Halkbank, Simit Sarayı, İpragaz ve daha pek çok firma ile birlikte çalışmış kurumsal kimlik yaratma ve konumlandırma çalışmaları yapıyor.