|

İETT'de dijital dönem

İETT Genel Müdürü Mümin Kahveci, kurumsal iş süreçlerini hızlandırmak adına yeni bir adım attıklarını açıkladı. Kahveci Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP) çözümünün uygulanacağı İETT''de tüm iş süreçlerinin tek bir platform üzerinden yönetileceğini belirtti.

YENİSAFAK.COM.TR
00:00 - 31/10/2014 Cuma
Güncelleme: 21:55 - 31/10/2014 Cuma
Yeni Şafak
İETT'de dijital dönem
İETT'de dijital dönem

İETT kurumsal iş süreçlerini mükemmelleştirmek amacıyla SAP Forum''da SAP (Systems Analysis and Program Development) ile bir protokol imzaladı. Törene İETT Genel Müdürü Mümin Kahveci, SAP Türkiye Genel Müdürü Zeynep Keskin, SAP Global Müşteri Operasyonu Başkanı Robert Enslin, Çözümevi Danışmanlık Genel Müdürü Dilek Çolak katıldı.


Haliç Kongre Merkezi''nde gerçekleşen törende konuşan İETT Genel Müdürü Mümin Kahveci Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP) çözümünün uygulanacağı İETT''de tüm iş süreçlerinin tek bir platform üzerinden yönetileceğini belirtti. Kahveci ''İETT yeniliklere ve değişime açık bir kurum. Hem yolcularımıza dönük hizmetimizde hem de çalışanlarımızın işlerini kolaylaştırmak amacıyla verimliliği yeniliklerle artırmak istiyoruz'' dedi.


Alınan ERP yazılımı ile kurum içi işleyişin hızlanarak İETT''nin İstanbul halkına sunmuş olduğu hizmet kalitesinin artacağını kaydeden Kahveci, yazılımın kurumun insan kaynakları, muhasebe, mali işler ve idari işler süreçlerindeki ihtiyaçlarını karşılayacağını belirtti.

Kahveci aynı zamanda Türkiye''de otobüs işletmeciliğinde bir ilk olarak İETT''nin otobüs bakım süreçlerinin elektronik ortama taşınacağını ve gerçek zamanlı raporlarla otobüslerin bakımında dijital dönem başlayacağını söyledi.


Şirketin en bilinen ürünü olan ERP (Enterprise Resources Planning) yazılımını satın alan İETT, yazılım ile iş süreçlerini daha verimli ve hızlı hale getirmeyi hedefliyor.

9 yıl önce