|

Kapalı kapıları hediyeyle açın

19 yıldır hediye ve promosyon malzemesi üretimi yapan Özgeç Promosyon'un genç sahibi Esad Ahmed Özdem, Türk insanının gönlünün kapısını iki anahtarın açtığını söylüyor: "Tanıtım yapmak ya da ilişkilerinizi geliştirmek istiyorsanız, ziyaret ve hediyeyi ihmal etmeyin"

Tuğba Mezararkalı
00:00 - 10/02/2008 Pazar
Güncelleme: 00:21 - 10/02/2008 Pazar
Yeni Şafak
Kapalı kapıları hediyeyle açın
Kapalı kapıları hediyeyle açın

Sektörde 19 yılı geride bırakan ve bugün günde 250 bin adet promosyon malzemesinin baskı üretmini yapan Özgeç promosyon, Turkcell'den Arçelik'e, MNG Kargo'dan Wolswagen'e bir çok firma için hediyelik ve promosyon eşya üretiyor. Eskiden sadece ajanda ya da kalemle sınırlı olan promosyon ürünleri arasında artık ne arıyorsanız var. Özgeç'in genç patronu Esad Ahmed Özdem, Tahtakale'de başladığı ticaret hayatını sektörün birkaç isminden biri olarak sürdürüyor.

Esenler'de 30 kişinin istihdam edildiği atölyesinde bugün şemsiyeden kaleme, anahtarlıktan ajandaya, saatten metreye kadar 1000'den fazla çeşidi olan promosyon malzememesine baskı yapan Özgeç Promosyon'un müşterileri arasında otomobil markalarından, iç giyime, ilaç sektöründen bankalara, gıda firmalarından hastanelere kadar her sektörden marka bulunuyor.


En etkili reklam

Esad Özdem, promosyon ürünleri arasında en çok kalem çeşitlerinin ilgi gördüğünü belirtiyor, Bir zamanlar neredeyse tek kullanımlık basit ve kalitesiz kalemlerin yerini artık VIP kalemler almış. Özgeç'in özel kataloğunda altın kaplamalı kalemden, üzerinde İstanbul sliüetinin bulunduğu kalemlere kadar yüzlerce çeşit kalem bulunuyor. Lazer teknolojisiyle kalemlerin üzerinde istediğiniz baskı yapılıyor. Esad Özdem, Şu an üzerine baskı yapamayacakları hiçbir ürün olmadığının altını çiziyor." Türkiye'de hediye ve promosyon ürünlerin müşteriler tarafından büyük ilgi gördüğünü belirten Özdem, tanıtım yapmak isteyen firmalara ipucu veriyor:"Müşterinin ya da çalıştığınız firmanın gönül kapısını açan iki anahtar vardır: Birisi ziyaret, diğeri hediye" Özdem, bir zamanlar sadece yılbaşında dağıtılan promosyonların artık yıl içine yayıldığını artık özel günler için de yoğun talep aldıklarını söylüyor.



16 yıl önce