Önce​ yorulacağız sonra dinleneceğiz

AK Parti Adana birinci sıra milletvekili adayı Necdet Ünüvar, seçim çalışmalarında temas, tebessüm ve tahammül yapanın kazacağını söylüyor. Sürekli sahada olan Ünüvar’ın en çok kullandığı kelime “Çok çalışmalıyız” oluyor.

Yeni Şafak ve
04:00 - 1/06/2015 Pazartesi
Güncelleme: 22:26 - 31/05/2015 Pazar
Yeni Şafak

Seçim çalışmalarına sabah 07.30 gibi başlayan Necdet Ünüvar'ın ilk durağı İmamoğlu ilçesi oluyor. Burada yoğun ilgi ile karşılaşan Ünüvar, ilk olarak salı pazarını dolaştı. Ünüvar, köylerden gelenlerle, esnafla tek tek sohbet etti. Daha sonra Ünüvar, traktörcüler sitesine geçti. Traktör satıcıları ile buluşan Ünüvar, görüşmenin ardından ev toplantılarına geçti. Ünüvar'ın bir sonraki durağı Yumurtalık ilçesi oldu. İmamoğlu ve Yumurtalık ilçesi arasında yaklaşık 70 kilometre yolculuk yapan Ünüvar burada 500 kişilik bir grupla beraber yemek yiyerek tarımı masaya yatırdılar. Ünüvar, yaklaşık 2 saat süren toplantıda, sıkıntı ve talepleri tek tek not aldı.

ÇOK ÇALIŞMAK LAZIM

Ünüvar, çalışmalara ara verdiğinde “Önce yorulacağız sonra dinleneceğiz” diyor. 1986 yılından beri sürekli hareketli olarak çalıştığını vurgulayan Ünüvar, “İnsanın bedeni çalıştıkça kendisini diri tutan varlık. O yüzden de bedeni diri tutmak için çok çalışmak lazım” diyor. 8 yıldan beri milletvekilliği yaptığını hatırlatan Ünüvar, “Seçim programı denildiğinde bu vatandaşla buluşmak anlamına geliyor. 52 haftanın 46 haftası Adana'ya geliyorum. Sürekli sahadayım. Seçim ortamı başladığı zaman biz normal çalışmaya devam ediyoruz. Sadece bazı özel programlar yapıyoruz. Seçim döneminde sadece birazcık daha yoğun oluyoruz. 45 gündür sahadayız” diye konuştu.

MHP'LİYİM AMA AK PARTİ'YE OY VERECEĞİM

Ünüvar, gündüz çalışmalarının hızını kesmeyerek akşam 19.30 gibi Karataş ilçesine geçti. Turizm ve tarım potansiyeli yüksek olan Karataş'da muhtarlarla ve çiftçilerle bir araya gelen Ünüvar, tarım konuları konuştu. Görüşmede bir muhtar, “Ben MHP'liyim, buradaki toplantıya gelip milletvekiline içimi dökecektim. Ama vekil o kadar etkili konuştu ki AK Parti'ye oy vermeye karar verdim” dedi. Ünüvar, AK Parti'nin tarımda yaptıkları ve politikaların üzerinde durarak Adana'da 2002'den şimdiye kadar 3 kat arttığını belirtiyor.

TEMAS, TEBESSÜM VE TAHAMMÜL YAPAN KAZANIR

Sağlıkçı kimliğiyle de tanınan Ünüvar, hemşirelerle de bir araya geldi. Ünüvar hemşirelere, “Siyasetçilerle sağlıkçılar 3T yaparsa 2T kazanmış olur. Yapmamız gereken 3T. Temas, tebessüm, tahammül. Bunları yaparsak 2T kazanmış olacak. Takdir ve teşekkür'ü kazanmış olursunuz” dedi.

Annemin yemekleri gibi

AK Parti teşkilatı, Yumurtalık'ta bir hanımefendinin evinde yemek programı ayarlamış ve Ünüvar'a da mesaj atmışlar. Fakat yoğun programından dolayı mesajı göremeyen Ünüvar, tesadüfen o ablanın evine gitti. Heyete harika bir yemek yapan ev sahibine Ünüvar, “Annemin yemekleri gibi” dedi. Ünüvar, seçimlerden sonra tekrar o güzel yemek yapan ev sahibine konuk olacağının sözünü verdi. Ünüvar'a seçim çalışmalarının bir benzerini de eşi Sare Hanım yapıyor. Ünüvar, eşinin çok sayıda ev ziyareti yaptığını belirterek, “Onunda çok fazla anektodları var. Bazen konuşuyoruz bana anlatıyor. Mesela: bir sohbet sırasında bir yaşlı teyze demiş ki; kızım insanlar uçağa biniyorlar artık otobüse binmiyor. Uçak daha hızlı ve 1 saatte gideceğimiz yerde oluyoruz. Uçak biletlerinin ucuz olduğunu söylüyor” dedi.

Zeytin'e 3T tanımlaması

Ünüvar, seçim çalışmaları kapsamında Zeytin beldesini ziyaret ediyor. Adana için önemli bir yeri olan Zeytin beldesinde Ünüvar, halk ile buluştu. Esnaf ve kahvehane buluşmaları gerçekleştirdi. Ünüvar, “Hem turizm hem tarım potansiyeli hem de termik potansiyeli yüksek ilçeye gittik. 3T olarak tanımlıyorum” dedi. Ünüvar konuşmasına şöyle devam ediyor: “Bütün dünyadaki mazlum ve mağdur insanlar bizdeki bu seçime kilitlenmiş durumda. Bu son haftada daha yoğun çalışmamız gerekecek. Vatandaşların ilaçları ve hastane talepleri olmuş ben bunlara elimden geleni yapıyorum. Bunlar seçim çalışmasında karşıma çıkıyor. Bana bir amca bana hocam torunum için yurtdışından ilaç getirtmişsiniz. Vesile olan benim ama devletin imkanları ile getiriliyor. İnsanlar bize Allah sizden razı olsun diyorlar.”