|

Ersözlü: Kriz avantaja dönüştürülebilir

Tüyap Konya Genel Müdürü İlhan Ersözlü, 2008 yılı değerlendirmesini yaparak, 2009 yılı fuar hedefleri hakkında basın mensuplarına açıklamada bulundu.

Salih Köprülü
00:00 - 23/12/2008 Salı
Güncelleme: 18:25 - 23/12/2008 Salı
Yeni Şafak
Ersözlü: Kriz avantaja dönüştürülebilir
Ersözlü: Kriz avantaja dönüştürülebilir

İlhan Ersözlü, Konya Tüyap'ın Konya Ticaret Odası'nın özverili çalışmalarıyla, Türkiye'nin en büyük fuarlarından biri haline gelerek 2009 yılında 22 firmalara hizmet vereceklerini ifade etti. Ersözlü, beş sene içerisinde 90 farklı fuara ev sahipliği yaptıklarını vurgulayarak, kırk iki ülkeden 1652 firmanın fuara katıldığını dile getirdi.

İlhan Ersözlü, "2009 yılı Tüyap Konya için büyüme yılı olacak. Geçtiğimiz yıl düzenlediğimiz 18 fuarı 2009 yılında 22 fuara çıkarmayı hedefliyoruz. 2 binden fazla katılımcıyı ve 4 yüz binin üzerindeki ziyaretçiyi Konya'da buluşturarak, bölgenin ticaretine ve sanayisine önemli katkılarda bulunmayı arzu ediyoruz" dedi.

Türkiye'de 80 ilden Konya'ya ziyaretçi getirdiklerinin altını çizen Ersözlü, "Ziyaretçilerin tüm masrafları Tüyap tarafından karşılanmıştır. Türkiye'de Tüyap fuarına katılmayan tek il Iğdır olmuştur. Bu ilimizi de 2009 fuarlarımızda ziyaretçi firma listemize eklemeyi düşünüyoruz. 2009 yılında yapacağımız fuarlarda bazı yeniliklere yer vereceğiz. Bunlardan ilkini bisküvi ve çikolata üssü olan Konya ve Karaman'a BİSKON 2009 Konya Bisküvi, Çikolata, Şekerleme Fuarını açarak gerçekleştireceğiz. İkinci yenilik olarak, KONDÖKÜM Konya Döküm Teknolojileri, Kalıp, Paslanmaz Çelik ve Metaller Fuarı ile sektörlerin bu bölgedeki gelişimini hızlandıracağız" şeklinde konuştu.

Yaşanan küresel krize de değinen İlhan Ersözlü, "Kriz dönemi firmalar için reklam, tanıtım, halkla ilişkilere önem vermeleri gereken bir dönemdir. Biz ülkemize güveniyoruz. Bu dönemde tanıtıma önem vermeyen firmalar yarışı kaybedecek" dedi.

15 yıl önce