Reklamcılar Derneği üyesi medya ajanslarının verilerine göre, 2014 yılı toplam reklam yatırımları 5 milyar 938 milyon lira oldu. Sektörün 2014 verilerini paylaşan Medya Asbaşkanı Demet İkiler, geçen yıl toplam reklam yatırımlarının 5 milyar 938 milyon lira olduğunu belirterek, “Yatırımların yüzde 51,4'ünü televizyon, yüzde 19,90'ını dijital, yüzde 18.74'ünü basın, yüzde 6,50'sini açıkhava, yüzde 2,30'unu radyo ve yüzde 1'ini ise sinema reklamları oluşturdu. Medya yatırımları dünyada ise % 5,7 büyüdü.
Otomotiv satışları tüm zamanların mart ayı rekorunu kırdı
İkinci nükleerin yüzde 50’si yerli olacak
Tatil planı yapanlara 'sahte site' uyarısı! e-posta veya kısa mesaj yoluyla geliyor: Tıklayıp tuzağa düşmeyin
Tüketiciyi aldatan reklamlara af yok: 17 milyon TL para cezası uygulandı
Reklam Kurulu aldatıcı reklamlar ve haksız ticari uygulamalar için 94 milyon TL ceza kesti
Reklam Kurulu ceza yağdırdı: Tüketiciyi aldatanlara af yok
İkinci nükleerin yüzde 50’si yerli olacak
Tatil planı yapanlara 'sahte site' uyarısı! e-posta veya kısa mesaj yoluyla geliyor: Tıklayıp tuzağa düşmeyin
Tüketiciyi aldatan reklamlara af yok: 17 milyon TL para cezası uygulandı
Reklam Kurulu aldatıcı reklamlar ve haksız ticari uygulamalar için 94 milyon TL ceza kesti
Reklam Kurulu ceza yağdırdı: Tüketiciyi aldatanlara af yok