EKONOMİYE KATKISI 250 MİLYON LİRA
Akıllı Dolap Takip Sistemi tanıtımında konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, bu sistemi Danone Hayat İçecek firmasının ihtiyaçları doğrultusunda özel olarak geliştirdiklerini ve ambalajlı su sektöründe bir ''ilk''e imza attıklarını söyledi. Soğuk dolapların, hızlı tüketim ürünleri sektöründeki şirketlerin bütçesinde önemli bir kalem oluşturduğuna dikkat çeken Aksoy, '' Bugün Türkiye pazarındaki toplam soğuk dolap sayısı 2 milyonu buluyor. Akıllı Dolap Takip Sistemi, pazarın tamamına entegre edildiğinde, yıllık 250 milyon TL''lik tasarruf mümkün olacak'' diye konuştu.
KAYIP DOLAP SORUNUNU ÇÖZDÜ
Danone Hayat İçecek Genel Müdür Yardımcısı Ercan Öz ise, İhtiyaçlarımız doğrultusunda özel olarak geliştirilen Vodafone Akıllı Dolap Takip Sistemi sayesinde, kayıp dolap sorunumuzu büyük ölçüde çözüme kavuştururken, iş süreçlerimizde de önemli kolaylıklar sağladık'' dedi.
Tasarruf sağlıyor
Sistem işgücü ve maliyet tasarrufu, arıza tespiti, yüksek ürün kalitesi, etkin stok yönetimi ve pazarda farklılaşma gibi avantajlar sunmayı hedefliyor.