''KALBİMİZ SİNEMA İÇİN ATIYOR'' ÇOK YÖNLÜ BİR KAMPANYA
33. İstanbul Film Festivali için hazırladıkları "Kalbimiz Sinema İçin Atıyor'' projesi ile Yılın Dijital Pazarlama Kampanyası da dahil olmak üzere 4 kategoride altın Stevie kazanmaktan mutluluk duyduklarını dile getiren Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, ''Akbank olarak bankacılık ürün ve hizmetlerimizin yanı sıra düzenlediğimiz kampanyalarımıza da yüksek teknolojiyi uygulamaya özen gösteriyoruz.
"Kalbimiz Sinema İçin Atıyor" projesi, aldığı ödüllerin de yansıttığı şekilde çok yönlü bir kampanya oldu. 33. İstanbul Film Festivali boyunca sinemaseverlerin filmlere olan tutkusunu ve farklı film türlerinin kalp atışlarına etkisini, vücutlarına taktıkları özel nabız ölçerler ile ölçtük. Filmler sırasında izleyicilerin kalplerinin nasıl attığını gösteren grafikleri internette ve metro duvarlarındaki dijital projeksiyonlarda gösterdik. Ayrıca projeye katılan her izleyicinin kendi kalp atış grafiğini görmesini sağladık. Kampanyamız sayesinde filmlerle kurduğumuz duygusal bağı verilere dökerek, sinemaya farklı ve yenilikçi bir bakış açısı getirdik'' dedi.