Metro Turizmin Doğu Karadeniz Sorumlusu Osman Erçetin, bıyık konusunda bugüne kadar şoförlere standart getiremediklerini belirterek, herkesin farklı şekillerde bıyık bıraktığını, bunun hoş bir görüntü oluşturmadığını söyledi.
Yolculardan şikayet gelmese de bu konuda rahatsızlık olduğunu belirten Erçetin, "Bu sorunu halletmek için de firmamızın üst düzey yöneticileri, en iyi yolun bıyıkların kesilmesi olduğuna karar verdi"dedi.
Erçetin, firmanın uygulamaya koyduğu bıyık kesme zorunluluğunu duyan birçok şoförün karara ilk etapta tepki gösterdiğini ifade ederek,"Kimisi, 'ben 30 yıldır bıyıklıyım, kesmem', kimisi 'karım kızar',kimisi 'bıyık Karadenizlinin simgesidir' diyerek tepki gösterdi. Hatta birçoğu işi bırakma aşamasına geldi. Ama kısa süre sonra hepsi bu uygulamayı kabul ederek işlerinin başına döndüler" diye konuştu.
"AMAÇ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ"
Metro Turizm Genel Müdürü Sinan Solak da kararın müşteri memnuniyetineyönelik olduğunu söyledi.Solak, "Çalışma hayatında kılık kıyafet, saç, sakalın düzgün olması çokönemlidir. Buna bir standart getirmek zorundaydık. Otobüs kaptanlarısürekli müşterilerle iç içe olan kişilerdir. İnsanlara en iyi vekaliteli hizmeti sağlıklı olarak verme çabası içindeyiz. Bu anlamda ABstandartlarını yakalamaya çalışıyoruz" dedi.(