T ü r k i y e ' n i n   B i r i k i m i

Y A Z A R L A R
İstanbul'da Tüketici Mahkemesi var

Ramazan Taşkın, Mehtap Düğün Salonu tarafından yapılan video çekiminin net görüntü içermediği ve salon sahibinin kasetin onarım bedelini karşılamadığı gerekçesi ile mağduriyetinin giderilmesini talep eden bir dilekçeyi Bağcılar Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığı'na verir. Heyet değerlendirme sonucunda, salon sahibi Aydın Armağan'ın konu ile ilgili olarak ifadesini alır. Salon sahibi bizzat gelerek verdiği ifadesinde sorunun kendileri tarafından en kısa sürede giderileceğini beyan eder.

Değerli okurlar Ramazan Bey'in mağduriyetinin giderilmesi amacıyla müracaat ettiği merci en doğru yer. Fakat Ramazan Bey'e gönderilen üst yazıda, firmanın mağduriyeti gidermediği takdirde Tüketici Mahkemesi sıfatıyla faaliyet gösteren Ticaret Mahkemesi'ne, bulunmadığı yerlerde Asliye Hukuk Mahkeme'lerine başvurabileceği hususunda uyarı yapılmış. Herhalde Bağcılar Kaymakamlığı İstanbul'da Tüketici Mahkemesi olduğunu unutmuş olmalı.

Bağcılar Tüketici Sorunları Hakem Heyeti'nin üst yazıda yapılan bu yanlışlığı bir an önce gidermesini bekliyoruz.

TÜKETİCİ İÇİN REHBER KİTAP

Tüketici hakları konusunda yapılan çalışmalara her geçen gün bir yenisi ekleniyor. Bu çalışmalardan bir tanesi de "Tüketici Rehberi" isimli kitap. Niğde Ulukışla Hakimi Dr.Mustafa Taşkın tarafından kaleme alınan bu kitap, tüketicilerin günlük hayatta karşılaştıkları somut sorunları dikkate alarak soru cevap şeklinde anlatan bir rehber. Tüketici Rehberi isimli bu kitabın her evde bulunması gerektiğini düşünüyorum. (Yargı Yayın Evi 0312 433 03 27)


7 Mayıs 2002
Salı
 
ÖMER KESER


Künye
Temsilcilikler
ReklamTarifesi
AboneFormu
MesajFormu

Ana Sayfa | Gündem | Politika | Ekonomi | Dünya
Kültür | Spor | Yazarlar | Televizyon | Ramazan | Arşiv
Bilişim
| Aktüel | Dizi | Röportaj | Karikatür
Bu sitede yayınlanan tüm materyalin HER HAKKI MAHFUZDUR. Kaynak gösterilmeden çoğaltılamaz.
© ALL RIGHTS RESERVED