AYDINLIK TÜRKİYE'NİN HABERCİSİ
Bugünkü Yeni Şafak
E K O N O M İ
Tüketici, hakkının bilincinde değil

Bilim Sanat Felsefe Akademisi (BSF)'nin halkı bilgilendirme seminerleri devam ediyor. Akademi-de bu hafta düzenlenen "Tüketici Haklarını Ne Kadar Biliyoruz", "Tüketicinin Bilmesi Gereken Haklar Nelerdir?" adlı seminere, Tüketici Hakları Merkezi (TÜ-MER) Genel Başkanı Ömer Keser, TÜ-MER Genel Başkan Yardımcısı Fatih Dinler, Tüketiciler Derneği (Tü-Der) Başkanı Engin Başaran ve İstanbul Ticaret Odası (İTO) Tüketici Masası Şefi Nevcihan Dinç katıldı.

İTO tüketicinin yanında

2004 yılında Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerine yapılan müracaatlarının yüzde 80'inin tüketici lehine sonuçlandığını belirten TÜ-MER Genel Başkanı Ömer Keser, "Bu tablo bize Türkiye'de tüketici haklarının kanunlarla korunduğunu ancak halkın bu konuda bilinçsiz olduğunu gösteriyor. Firmaların tüketici hakları konusunda bilinçlendirilmesi gerekmektedir" dedi. İTO Tüketici Masası Şefi Nevcihan Dinç de yaptığı konuşmada İTO'nun tüketicinin yanında olduğunu ifade ederek "Tüketiciyi korumak adına gerekenleri yapıyor ve üretici ile tüketici arasında köprü vazifesi görüyoruz" diye konuştu.

  • HURİ YAZICI/İSTANBUL



  • 9 Ağustos 2005
    Salı
     
    Künye
    Temsilcilikler
    Abone Formu
    Mesaj Formu
    Online İlan

    ALPORT Trabzon Liman İşletmeciliği

    Ana Sayfa | Gündem | Politika | Ekonomi | Dünya
    Kültür | Spor | Yazarlar | Televizyon | Sağlık | Arşiv
    Bilişim
    | Dizi | Çocuk

    Bu sitede yayınlanan tüm materyalin HER HAKKI MAHFUZDUR. Kaynak gösterilmeden çoğaltılamaz.
    © ALL RIGHTS RESERVED