T Ü R K İ Y E ' N İ N B İ R İ K İ M İ |
||
E K O N O M İ | 11 ARALIK 2005 PAZAR | ||
|
Renault'un prestij aracı Espace Türkiye'de
Renault'un üst modelleri arasında yer alan ve prestij aracı olarak tanımlanan yeni Espace, Türkiye pazarına sunuldu. Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar, Espace'in üst segment aracı olduğunu, bu araçtan sonra Laguna'nın da üst gam projesi içinde yer alacağını söyledi. Aybar, üst gam projesinin temel 3 unsuru bulunduğunu belirterek, bunlardan birinin, gelişen pazarlarda reel müşteri ilişkileri yönetimi uygulamaları olduğunu, bu kapsamda Espace için yılın belli zamanlarında kişiye özel kampanyalar düzenleneceğini kaydetti. Espace'de yabancı misyon sahipleri ve yabancı işadamlarını hedef kitle olarak gördüklerini dile getiren Aybar, bu nedenle aracın satış noktalarında konuya hakim yabancı dil bilenlerin müşterilere hizmet vereceğini ifade etti. İbrahim Aybar, leasing ve kredi bağlantılarının da araçla birlikte müşterinin hizmetine sunulacağını söyledi. Aybar, "Espace, bizim hem imaj hem de üst segmentteki en prestijli ürünümüz" dedi. Avrupa'da 21 yıldır var Renault Mais Üst Gam Proje Sorumlusu Cenk Sağdam ise, Espace'in Avrupa'da 21 yıldır piyasada olduğunu vurgulayarak, "Avrupa'daki 1 milyon müşteri Espace'nin başarısının göstergesi" dedi. Sağdam, Espace'nin Türkiye'deki satış fiyatının, 69 bin YTL'den başladığını bildirdi.
|
|
Ana Sayfa |
Gündem |
Politika |
Ekonomi |
Dünya |
Aktüel |
Spor |
Yazarlar Televizyon | Sağlık | Bilişim | Diziler | Künye | Arşiv | Bize Yazın |
Bu sitede yayınlanan tüm materyalin her hakkı mahfuzdur. Kaynak gösterilmeden çoğaltılamaz. © Yeni Şafak Tasarım ve içerik yönetimi: Yeni Şafak İnternet Servisi |