T Ü R K İ Y E ' N İ N    B İ R İ K İ M İ
E K O N O M İ 4 HAZİRAN 2006 PAZAR
  Ana Sayfa
  Gündem
  Politika
  Ekonomi
  Dünya
  Aktüel
  Spor
  Yazarlar
  Televizyon
  Sağlık
  Yurt Haberler
  Bugünkü Yeni Şafak
 
 
 
  657'liler Ailesi
  Ankara'da Şafak
  Bilişim
  Çalışanın Sesi
  Diziler
  Düşünce Gündemi
  İzdüşüm
  Kültür-Sanat
  Okur Sözcüsü
  Röportaj
  Sinema
  Yemek
  Zamanda Yolculuk
 
  Bize Yazın
  Abone Formu
  Temsilcilikler
  Reklam
  Künye
 
  Arşiv
AD Garaj sistemleri artık Türkiye'de

1985 yılından günümüze kadar olan sürede, Avrupa' nın 14 ülkesinde 4000'i aşkın noktaya dev bir servis ağı kuran AD GARAJ 15. ülke olarak da Türkiye'de faaliyet göstermeye başladı. AD GARAJ sisteminde servis hizmetlerinin ve yedek parçanın garanti kapsamında sunulması diğer yetkili servislerle rekabet şansını da arttırıyor. Halen Türkiye'de 9 AD GARAJ noktası faaliyette iken bu rakam yıl sonuna kadar 25'e çıkarılması planlanıyor.


Probil, İsviçre'ye akıl ihraç ediyor

İsviçre'nin, önde gelen Internet Servis Sağlayıcılarından Green'in müşteri ilişkileri yönetimi hizmetini Probil'in Almanya temsilciliği üstlendi. Telekom pazarının rekabetçi yapısı içerisinde, müşterileri tanımanın ve müşteriye özel hizmet geliştirmenin önemine değinen Probil Genel Müdürü Hakan Arıtürk, "Bu proje Avrupa ülkelerindeki ikinci büyük projemiz. Bilgi birikimimizin yurtdışına ihraç ediliyor olması açısından önem taşıyor" dedi.

Geri dön   Yazdır   Yukarı


   İş'in Sırrı

ALPORT Trabzon Liman İşletmeciliği

Ana Sayfa | Gündem | Politika | Ekonomi | Dünya | Aktüel | Spor | Yazarlar
Televizyon | Sağlık | Bilişim | Dizi | Künye | Arşiv | Bize Yazın
Bu sitede yayınlanan tüm materyalin her hakkı mahfuzdur. Kaynak gösterilmeden çoğaltılamaz. © Yeni Şafak
Tasarım ve içerik yönetimi: Yeni Şafak İnternet Servisi