T Ü R K İ Y E ' N İ N B İ R İ K İ M İ |
||
E K O N O M İ | 11 HAZİRAN 2006 PAZAR | ||
|
İster yolda sürün ister F1 pistinde
Porsche 911 GT3 RS, hem trafikte hem de yarış pistlerinde kullanılacak bir spor otomobil olarak dizayn edilmiş
Adaptif karbon fiber spoyler, plastik arka bagaj kapağı ve son derece hafif plastikten arka cam gibi unsurlar ağırlık tasarrufuna etki eden dış detaylar. Gövdede kullanılan karbon fiber bileşenlere ek olarak tam boy stepne, yarış tipi karbon fiber koltuklar ve sökülebilir tipte roll barlar, 911 GT3 RS'i hem trafikte hem de yarış pistlerinde kullanılacak bir spor otomobil haline getirmeyi başarıyor. Hatta sürücü için 6 noktalı emniyet kemeri ve yangın kemeri de isteğe bağlı donanım kapsamında satın alınabiliyor. Saatte 310 km. hız yapıyor Yeni Porsche 911 GT3 RS'in kalbini, diğer Porsche modellerinde de kullanılan 3.6 litrelik Boxer motor oluşturuyor. 6 silindirli motor, bir yandan 7600 d/d'de ürettiği 415 HP güç ile dikkat çekerken bir yandan da eski modelde kullanılan 385 HP'lik motordan farklı olarak 200 d/d'de arttırılarak 8400 d/d'de ulaşan maksimum motor hızıyla dikkat çekiyor. Standart olarak sunulan ve kısa oranlı 6 vitesli manuel şanzımanlı 911 GT3 RS, statik konumdan 100 km/s'ye 4.2 sn'de çıkabiliyor. 310 km/s'lik maksimum hıza ulaşabilen hafif sporcu 911GT3 RS, ağırlık-güç orantısında ton başına ürettiği 300 HP'nin üstündeki gücüyle spor otomobil tutkunlarının beğenilerini karşılayabiliyor.
|
|
Ana Sayfa |
Gündem |
Politika |
Ekonomi |
Dünya |
Aktüel |
Spor |
Yazarlar Televizyon | Sağlık | Bilişim | Diziler | Künye | Arşiv | Bize Yazın |
Bu sitede yayınlanan tüm materyalin her hakkı mahfuzdur. Kaynak gösterilmeden çoğaltılamaz. © Yeni Şafak Tasarım ve içerik yönetimi: Yeni Şafak İnternet Servisi |