T Ü R K İ Y E ' N İ N    B İ R İ K İ M İ
S O N   D A K İ K A 23 MART 2006 PERŞEMBE
  Ana Sayfa
  Gündem
  Politika
  Ekonomi
  Dünya
  Aktüel
  Spor
  Yazarlar
  Televizyon
  Sağlık
  Son Dakika
 
  657'liler Ailesi
  Ankara'da Şafak
  Bilişim
  Çalışanın Sesi
  Diziler
  Düşünce Gündemi
  İzdüşüm
  Kültür-Sanat
  Okur Sözcüsü
  Röportaj
  Sinema
  Yemek
  Zamanda Yolculuk
 
  Bize Yazın
  Abone Formu
  Temsilcilikler
  Reklam
  Künye
 
  Arşiv

  Yeni Şafak'ta Ara
 

9 YTL'ye uçak bileti satan şirketin sitesi çöktü

Havayolu şirketi Onur Air'in başlattığı kampanya kapsamında, bugünden itibaren 1 ay boyunca, iç hatlarda yaklaşık 10 bin biletin 9'ar YTL'ye satılacağını duyan vatandaşların yoğun ilgi göstermesi, firmaya ait internet sitesini kilitledi.

İstanbul çıkışlı ve varışlı 15 noktaya sefer düzenleyen Onur Air'in tüm uçuşlarında geçerli olacak ve 30 Nisan'a kadar sürecek kampanyaya ilk günden yoğun ilgi gösterildi.

Kampanyayla ilgili haberlerin yayınlanmasının ardından, adeta bilet alma yarışına giren vatandaşlar, başta "444 66 87" numaralı "Onur Air Çağrı Merkezi" olmak üzere, internet sitesi ve şehir merkezindeki ofislerden "9 YTL'ye uçak bileti" kampanyasından yararlanmaya çalışıyor.

Dünyadaki düşük maliyetli havayolu şirketlerinin çoğunluğu tarafından tercih edilen "kademeli fiyat" uygulamasını başlatan Onur Air'e ait internet sitesi ve çağrı merkezi, yoğunluktan dolayı hizmet veremez hale geldi.

Firmanın yayın yaptığı siteye ait serverlerin tıkanması sonucu "www.onurair.com.tr" adresine girenleri "Onur Air, Yoğunluktan dolayı geçici olarak hizmet veremiyoruz. İlginize teşekkür ederiz..." yazılı mesaj karşılıyor. Çağrı merkezi ise sürekli olarak meşgul çalıyor.

ÇAĞRI MERKEZİNE 50 BİN BAŞVURU

Onur Air yetkililer, kampanyanın açıklanmasının ardından kendilerini de şaşırtan bir yoğunlukla karşılaştıklarını belirtti.

Günde ortalama 4-5 bin telefon alan çağrı merkezlerine, kampanya dolayısıyla 50 bin civarında başvuru yapıldığını ifade eden yetkililer, "9 YTL'ye uçak bileti" almaya çalışan vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılaşan internet sitesine ise şu ana kadar yaklaşık 100 bin kişinin giriş yaptığını bildirdiler.

Aşırı yoğunluk nedeniyle zaman zaman internet sitesi ve çağrı merkezlerine ulaşılamadığını kaydeden yetkililer, yoğunluğu dikkate alarak takviye ile personeli 3 katına çıkarttıklarını, site için ise ek serverlerin hizmete sunulduğunu vurguladılar.

Yetkililer, özellikle yoğun olarak internet sitesinde yaşanan sorunun en kısa sürede çözümleneceğini, gösterilen ilgiden son derece memnun olduklarını kaydettiler.

  • İSTANBUL (A.A)


    Onur Air'den 9 YTL'ye bilet

    Geri dön   Yazdır   Yukarı


  • ALPORT Trabzon Liman İşletmeciliği

    Ana Sayfa | Gündem | Politika | Ekonomi | Dünya | Aktüel | Spor | Yazarlar
    Televizyon | Sağlık | Bilişim | Diziler | Künye | Arşiv | Bize Yazın
    Bu sitede yayınlanan tüm materyalin her hakkı mahfuzdur. Kaynak gösterilmeden çoğaltılamaz. © Yeni Şafak
    Tasarım ve içerik yönetimi: Yeni Şafak İnternet Servisi