|

30 yıllık maceradan yepyeni bir sektör doğdu

00:00 - 19/04/2012 Perşembe
Güncelleme: 22:55 - 18/04/2012 Çarşamba
Yeni Şafak
30 yıllık maceradan yepyeni bir sektör doğdu
30 yıllık maceradan yepyeni bir sektör doğdu

Avrupa'nın ilk 10 ambalaj üreticisi arasında yer alan Korozo Grup'un Çöp Torbası ve Mutfak Yardımcı Ürünleri Sektörü'ndeki markası Koroplast, yüzde 15 büyüyerek pazardaki liderliğini sürdürüyor. Korozo Grup Genel Koordinatörü Jeki Mizrahi ve Koroplast Pazarlama Yöneticisi Lizi M. Yılmaz'ın ev sahipliğinde düzenlenen basın toplantısında; 30. yılını geride bırakan ve Türkiye'nin ilk çöp torbasını ve buzdolabı poşetini üreten Koroplast markasının 2011 performansı, Korozo'nun dünya ve Türkiye pazarındaki konumu değerlendirildi. Korozo Grup Genel Koordinatörü Jeki Mizrahi; “Bundan 30 yıl önce Türkiye'de çöplerin biriktirilmesi, taşınması büyük bir sıkıntı konusuydu. Koroplast markamızla büyük bir maceraya atıldık. Çöp Torbası ve Mutfak Yardımcı Ürünleri Sektörü Koroplast ile hayat buldu” dedi.

12 yıl önce