T Ü R K İ Y E ' N İ N    B İ R İ K İ M İ
E K O N O M İ 10 MART 2006 CUMA
  Ana Sayfa
  Gündem
  Politika
  Ekonomi
  Dünya
  Aktüel
  Spor
  Yazarlar
  Televizyon
  Sağlık
  Son Dakika
 
  657'liler Ailesi
  Bilişim
  Çalışanın Sesi
  Diziler
  Düşünce Gündemi
  İzdüşüm
  Kültür-Sanat
  Okur Sözcüsü
  Röportaj
  Sinema
  Yemek
  Zamanda Yolculuk
 
  Bize Yazın
  Abone Formu
  Temsilcilikler
  Reklam
  Künye
 
  Arşiv

  Yeni Şafak'ta Ara
 

Onur Air'den personele 'tebdili kıyafet' denetim

Onur Air'in hizmetlerini, yolcu gibi davranan denetçilerin denetlediği bildirildi. Konuya ilişkin yapılan açıklamada, Onur Air'in sektöründe bir ilki gerçekleştirerek, müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarabilmek için yeni bir uygulama başlattığı belirtildi. Açıklamada, dünyada "Gizli Müşteri Araştırmaları" olarak bilinen ve Ocak ayında başlayan bu uygulamada, özel seçilen ve yolcu gibi davranan "müşteri memnuniyeti için hizmet denetçilerinin", Onur Air ile ilk temas ettikleri andan havalimanını terk ettikleri ana kadar verilen her türlü hizmeti gizlice denetledikleri ve izlenimlerini rapor haline getirdikleri anlatıldı. Onur Air yönetiminin belirlediği kriterler uyarınca düzenlenen formları dolduran denetçilerden olumsuz geri dönüşümlere göre yeni standartlar benimsendiği ifade edilen açıklamada, "200 civarında denetçi çağrı merkezinin kaç saniyede cevap verdiğinden, kabin memurunun ikram alternatiflerini eksiksiz saymasına kadar önceden belirlenen birçok kriteri inceliyor" denildi.

  • İSTANBUL

    Geri dön   Yazdır   Yukarı


  • ALPORT Trabzon Liman İşletmeciliği

    Ana Sayfa | Gündem | Politika | Ekonomi | Dünya | Aktüel | Spor | Yazarlar
    Televizyon | Sağlık | Bilişim | Diziler | Künye | Arşiv | Bize Yazın
    Bu sitede yayınlanan tüm materyalin her hakkı mahfuzdur. Kaynak gösterilmeden çoğaltılamaz. © Yeni Şafak
    Tasarım ve içerik yönetimi: Yeni Şafak İnternet Servisi