AYDINLIK TÜRKİYE'NİN HABERCİSİ

E K O N O M İ
Renault, müşterisini üzdü

Mustafa Ünsal isimli vatandaş aldığı sıfır km Renault Kango'nun elektronik sistemindeki arızanın tamir edilememesi nedeniyle aracını kullanamıyor.

Yoğun iş trafiğini hafifletmek için Renault Kango marka hafif ticari araç alan Mustafa Ünsal isimli vatandaş, aracın elektronik sistemden kaynaklanan hatası yüzünden 25 milyar 450 milyon liraya aldığı aracını kullanamıyor. Sıfır araçta elektrik tesisatı komple değiştiği halde problem giderilemedi.

Matbaacılık işiyle uğraşan Mustafa Ünsal, söz konusu Renault Kango'yu 15 Haziran'da Bayrampaşa'daki Acar A.Ş. isimli Renault bayiinden aldı. 5 gün sonra araç, stop ettikten sonra çalışmadı. Ünsal'ın ifadesine göre marş basıyor ve çalışmıyordu. Ünsal, dört defa servise çektirdiği, komple elektrik tesisatı değiştirilen aracın teslim edilirken, "problem bitti mi?" diye sorduğunda servis yetkilileri, "Biz yapacağımızı yaptık araç şu anda çalışıyor ama tekrar aynı problemi yapmayacağını söyleyemiyoruz" dediklerini ifade etti.

Ünsal, Renault Mais müşteri temsilciliğiyle hem yazılı hem de şahsen irtibata geçti. Renault'un saygın kurumsal kimliği nedeniyle aracının değiştirilmesini ya da iade alınmasını bekleyen Ünsal, Mais'ten, "Marka olarak yükümlülüğümüz, arızaları gidermektir. Talebinize olumlu bir yaklaşımımızın olamayacağını bilgilerinize rica ediriz" cevabını aldı. Ünsal, şimdi matbaacılıktaki işlerini, Renault aracı kendisini yolda bırakır endişesiyle, eşten dosttan bulduğu Ford marka eski bir araçla yaptığını belirtiyor.



29 Ağustos 2004
Pazar
 
Künye
Temsilcilikler
Abone Formu
Mesaj Formu
Ana Sayfa | Gündem | Politika | Ekonomi | Dünya
Kültür | Spor | Yazarlar | Televizyon | Hayat | Arşiv
Bilişim
| Dizi | Çocuk

Bu sitede yayınlanan tüm materyalin HER HAKKI MAHFUZDUR. Kaynak gösterilmeden çoğaltılamaz.
© ALL RIGHTS RESERVED